Ramowy rozkład dnia
Grupy dzieci 3 i 4-letnich
6.00 - 8.00 4-latki |
Schodzenie się dzieci. Swobodne zabawy wynikające z zainteresowań dzieci, stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji ich pomysłów, zabawy integrujące grupę, ćwiczenia poranne. |
8.00 4-latki 8.30 3-latki |
Śniadanie – doskonalenie umiejętności estetycznego spożywania posiłków i kulturalnego zachowania przy stole. |
8.30 4-latki |
Zajęcia z całym zespołem dzieci w sali i na powietrzu prowadzone wg planów miesięcznych oraz wybranego programu nauczania. Zabawy dowolne w sali, praca indywidualna o charakterze wyrównawczo-stymulującym.Zabawy i zajęcia ruchowe, zabawy w j. angielskim – przygotowujące do posługiwania się tym językiem, religia, rytmika. Spacery, zabawy na świeżym powietrzu, obserwacje przyrodnicze. Przygotowanie do obiadu – czynności porządkowe i higieniczne. |
10.35 3-latki 11.20 4-latki |
Obiad (pierwsze danie) - doskonalenie umiejętności estetycznego spożywania posiłków i kulturalnego zachowania przy stole. |
11.00 3-latki |
Odpoczynek dzieci na świeżym powietrzu, krótkie wycieczki, spacery po okolicy. Zabawy swobodne w kącikach zainteresowań. Przygotowanie do obiadu – czynności porządkowe i higieniczne. |
11.50 3-latki 12.15 4-latki |
Obiad (drugie danie) - doskonalenie umiejętności estetycznego spożywania posiłków i kulturalnego zachowania przy stole. |
12.15 3-latki 12.40 4-latki |
Leżakowanie – odpoczynek, wdrażanie do samodzielności podczas przebierania się. Przygotowanie do podwieczorku- czynności samoobsługowe i higieniczne. |
14.00 4-latki 14.30 3-latki |
Podwieczorek - doskonalenie umiejętności estetycznego spożywania posiłków i kulturalnego zachowania przy stole. |
15.00-17.00 |
Zabawy ruchowe, swobodne zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy i gry edukacyjne z małym zespołem – układanie puzzli, czytanie książek, gry planszowe, dowolna twórczość plastyczna, praca indywidualna. Zabawy w parku i na przedszkolnym placu zabaw. Indywidualne kontakty nauczycielki z rodzicami. Rozejście się dzieci. |
Grupy Dzieci 5 i 6-Letnich
6.00 – 8.00 6-latki 6.00 – 8.30 5-latki |
Schodzenie się dzieci.
|
8.00 6-latki 8.30 5-latki |
Śniadanie - doskonalenie umiejętności estetycznego spożywania posiłków i kulturalnego zachowania przy stole. |
8.30 6-latki 9.00 5-latki |
Zajęcia z całym zespołem dzieci w sali i na powietrzu prowadzone wg planów miesięcznych oraz wybranego programu nauczania. Zabawy dowolne w sali, zabawy i zajęcia ruchowe, zabawy w j. angielskim – przygotowujące do posługiwania się tym językiem, religia, rytmika. Spacery, zabawy na świeżym powietrzu, obserwacje przyrodnicze. Przygotowanie do obiadu – czynności porządkowe i higieniczne. |
11.30 5-latki 12.15 6-latki |
Obiad - doskonalenie umiejętności estetycznego spożywania posiłków i kulturalnego zachowania przy stole. |
12.00 5-latki 12.45 6-latki |
Odpoczynek dzieci regulowany przez nauczyciela – relaksacja, odpoczynek przy muzyce i bajkach relaksacyjnych. |
12.30 5-latki 13.15 6-latki |
Kontynuowanie działalności wychowawczo- dydaktycznej uwzględniającej utrwalenie i poszerzenie wiadomości i umiejętności. Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo-stymulującym.Tworzenie różnorodnych sytuacji sprzyjających twórczości plastycznej, muzycznej, ruchowej, werbalnej dzieci. Zajęcia dodatkowe, zajęcia komputerowe. Przygotowanie do podwieczorku – czynności porządkowe i higieniczne. |
14.00 5-latki 14.30 6-latki |
Podwieczorek - doskonalenie umiejętności estetycznego spożywania posiłków i kulturalnego zachowania przy stole. |
15.00 -17.00 |
Zabawy ruchowe, swobodne zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy i gry edukacyjne z małym zespołem – układanie puzzli, czytanie książek, gry planszowe, ćwiczenia grafomotoryczne. Zabawy w parku i na przedszkolnym placu zabaw. Prace porządkowe w sali i na półkach indywidualnych. Indywidualne kontakty nauczycielki z rodzicami. Rozejście się dzieci. |