ZASADY REKRUTACJI DO KLASY I
SZKOŁY PODSTAWOWEJ SACRÉ COEUR W TARNOWIE na rok szkolny 2021/2022
1. Pierwszeństwo przyjęcia do I klasy mają dzieci, które uczęszczają do Przedszkola Sacré Coeur.
2. W miarę wolnych miejsc mogą być przyjęte dzieci z innych przedszkoli.
3.Podstawą przyjęcia dziecka do szkoły jest wynik postępowania kwalifikacyjnego, na które składają się: wynik rozmowy s. dyrektor z rodzicami/opiekunami prawnymi i z dzieckiem oraz złożenie następujących dokumentów:
- podanie o przyjęcie do szkoły (do pobrania)
- kwestionariusz ucznia (do pobrania)
- fotografie 2 x
4. Zgłoszenia przyjmowane są od 01 marca 2021 r. do 16 kwietnia 2021 r. Należy zgłosić się z wypełnionymi dokumentami po uprzednim umówieniu się na spotkanie z siostrą dyrektor. Sekretariat szkoły czynny w godz. 7:00- 15:00 - tel. 14/626-75-35. W trakcie spotkania Rodzice proszeni są o uzasadnienie motywów wyboru szkoły dla ich dziecka.
5. O wynikach postępowania rekrutacyjnego Rodzice zostaną poinformowani pisemnie do dnia 26 kwietnia 2021 r.
6. Rodzice dzieci przyjętych do szkoły zobowiązani są potwierdzić wolę podjęcia nauki w Szkole Podstawowej Sacré Coeur, uiścić wpisowe - 170 zł (przeznaczone na zakup stroju szkolnego) oraz złożyć informację o gotowości szkolnej dziecka (tzw. cenzurka) najpóźniej do 17 maja 2021 r.
7. Brak potwierdzenia woli w w/w terminie będzie skutkował wykreśleniem dziecka z listy przyjętych dzieci i utratą miejsca.
8. Jeżeli szkoła po ogłoszeniu listy przyjętych dzieci będzie dysponowała wolnymi miejscami, przeprowadzi rekrutację uzupełniającą.
9. Rodzice wraz z dziećmi (przyjętymi do I klasy) zaproszeni będą na spotkanie organizacyjne. Dokładny termin spotkania zostanie podany do wiadomości razem z listą dzieci przyjętych do szkoły.
10. Dyrektor może nie przyjąć ucznia do szkoły, jeśli szkoła nie jest w stanie zapewnić mu odpowiednich warunków nauczania i wychowania.